Renault Zoe ZE50 R110

  • Beschikbaarheid Archief
  • Te bestellen sinds 11-2019
  • Te bestellen tot 05-2024
Toevoegen aan vergelijken
Data is powered by
Prijs vanaf €34.895,- euro
Accu bruikbaar 52kWh
Actieradius 315 km *
Verbruik 165 Wh/km *
Praktische Actieradius en Verbruik

Zomer

Stad 475 km * / 109 Wh/km *
Snelweg 285 km * / 182 Wh/km *
Gecombineerd 365 km * / 142 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Zomer: beste geval op basis van 23°C zonder gebruik van AC. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.

Winter

Stad 310 km * / 168 Wh/km *
Snelweg 220 km * / 236 Wh/km *
Gecombineerd 265 km * / 196 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Winter: slechtste geval op basis van -10°C en gebruik verwarming. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.
Prestaties
Acceleratie 0 - 100 km/u 11,4 sec
Topsnelheid 135 km/u
Actieradius * 315 km
Totaal Vermogen 80 kW (109 pk)
Totaal Koppel 225 Nm
Aandrijving Voor

Accu

Accu / Tractiebatterij
  • Capaciteit 54,7 kWh
  • Batterij Type Lithium-ion
  • Pack Samenstelling 96s2p
  • Kathodemateriaal NCM712
  • Capaciteit Bruikbaar 52 kWh

Laadcurve

Renault Zoe ZE50 R110 laadcurven


Opladen

Thuis / Bestemming
  • Laadaansluiting Type 2
  • Locatie Laadpoort Voorzijde - Midden
  • Laadvermogen 22 kW AC
  • Laadtijd3 uur en 0 minuten
  • Laadsnelheid100 km/u
Snelladen
  • Snellaadaansluiting CCS
  • Locatie Snellaadpoort Voorzijde - Midden
  • Snellaadvermogen (max) 46 kW DC
  • Snellaadtijd (44->348 km) 56 min
  • Snellaadsnelheid 230 km/u


Bidirectioneel Laden (V2X)

Vehicle-to-Load (V2L)
  • V2L Ondersteuning Geen data
  • Locatie Laadpoort Geen data
 
  • Aansluitingen Exterieur Geen data
  • Aansluitingen Interieur Geen data
Vehicle-to-Home (V2H)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Vehicle-to-Grid (V2G)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Afmeting en Gewicht
Lengte 4087 mm
Breedte 1787 mm
Breedte met spiegels 1945 mm
Hoogte 1562 mm
Wielbasis 2588 mm
Massa Rijklaar 1577 kg
Toegestane Max. Massa 1988 kg
Laadvermogen Maximaal 511 kg
Bagageruimte 338 L
Bagageruimte Max 1225 L
Bagageruimte Voor Geen data
Daklast Maximaal Geen data
Trekhaak Mogelijk Nee
Trekgewicht Ongeremd Geen data
Trekgewicht Geremd Geen data
Kogeldruk Maximaal Geen data
Overige
Zitplaatsen 5 personen
Isofix Voorbereid Ja, 3 plaatsen
Draaicirkel 10,6 m
Platform Geen data
Carrosserie Hatchback
Segment B - Compacte Klasse
Dakrails Nee
EV Specifiek Platform Geen data

* = data is geschat. Praktijkwaardes kunnen sterk afwijken. Aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Opladen van Renault Zoe ZE50 R110
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal, publiek laden gaat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de auto oplaadt hangt af van de oplaadpaal die gebruikt wordt en wat het maximale laadvermogen van de auto is. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het opladen. Per mogelijkheid staat vermeld hoe snel de accu van leeg naar vol geladen kan worden.
Laadpunt
  • Stopcontact (2.3 kW)
  • 1-fase 16A (3.7 kW)
  • 1-fase 25A (5.8 kW)
  • 1-fase 32A (7.4 kW)
  • 3-fase 16A (11 kW)
  • 3-fase 25A (17 kW)
  • 3-fase 32A (22 kW)
Maximaal
  • 230V / 1x10A
  • 230V / 1x16A
  • 230V / 1x25A
  • 230V / 1x32A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x25A
  • 400V / 3x32A
Vermogen
  • 2,3 kW
  • 3,7 kW
  • 5,8 kW
  • 7,4 kW
  • 11 kW
  • 17 kW
  • 22 kW
Tijd
  • 26u45m
  • 16u45m
  • 10u45m
  • 8u30m
  • 5u45m
  • 3u45m
  • 3u0m
Snelheid
  • 12 km/u
  • 19 km/u
  • 29 km/u
  • 37 km/u
  • 55 km/u
  • 84 km/u
  • 100 km/u
† = Laadvermogen beperkt door lader in voertuig.

Wat kost het opladen?
Laadpunt
  • Thuis Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (laag)
  • Publiek Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (hoog)
1 kWh
  • €0,38
  • €0,20
  • €0,35
  • €0,45
100km
  • €6,27
  • €3,30
  • €5,78
  • €7,43
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.
Snelladen van Renault Zoe ZE50 R110
Bekijk de laadcurve voor snelladen
Snelladen is vooral bedoeld om onderweg in korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven 80% lading neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de auto oplaadt, hangt af van het snellaadpunt dat gebruikt wordt en welk laadvermogen de auto aan kan. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het snelladen.

  • Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
  • Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
  • Tijd: de tijd benodigd om van 10% tot 80% op te laden
  • Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee van 10% tot 80% geladen wordt
Laadpunt
  • CCS (50 kW DC)
  • CCS (175 kW DC)
Maximaal
  • 46 kW †
  • 46 kW †
Gemiddeld
  • 41 kW †
  • 41 kW †
Tijd
  • 56 min
  • 56 min
Snelheid
  • 230 km/u
  • 230 km/u
† = Snellaadvermogen beperkt door het voertuig.
Autocharge: automatisch starten van een laadsessie bij ondersteunde CCS laadpunten.
De daadwerkelijke laadsnelheid kan door o.a. buitentemperatuur, staat van de accu en rijstijl afwijken van de getoonde gegevens.
Wat kost het snelladen?
Laadpunt
  • Snelladen (laag)
  • Snelladen (gemiddeld)
  • Snelladen (hoog)
1 kWh
  • €0,49
  • €0,70
  • €0,85
100km
  • €8,09
  • €11,55
  • €14,03
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.

Meer informatie over dit voertuig

Zet de eerste stap naar
meer kennis over elektrisch vervoer
Het EV Kenniscentrum is dé plek waar EV Experts samenwerken om
hun kennis en inspiratie met jou te delen. Kennisbank
Onze partners
Copyrights © 2022 All Rights Reserved