Citroen e-Jumper L3 110 kWh

  • Beschikbaarheid In produktie
  • Te bestellen sinds 05-2024
Toevoegen aan vergelijken
Data is powered by
Prijs vanaf €55.400,- euro Excl. BTW
Accu bruikbaar 97,8kWh
Actieradius 270 km *
Verbruik 362 Wh/km *
Praktische Actieradius en Verbruik

Zomer

Stad 400 km * / 245 Wh/km *
Snelweg 225 km * / 435 Wh/km *
Gecombineerd 295 km * / 332 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Zomer: beste geval op basis van 23°C zonder gebruik van AC. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.

Winter

Stad 305 km * / 321 Wh/km *
Snelweg 185 km * / 529 Wh/km *
Gecombineerd 235 km * / 416 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Winter: slechtste geval op basis van -10°C en gebruik verwarming. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.
Prestaties
Acceleratie 0 - 100 km/u 10 sec
Topsnelheid 130 km/u
Actieradius * 270 km
Totaal Vermogen 200 kW (272 pk)
Totaal Koppel 410 Nm
Aandrijving Voor

Accu

Accu / Tractiebatterij
  • Capaciteit 110 kWh
  • Batterij Type Lithium-ion
  • Pack Samenstelling Geen data
  • Kathodemateriaal NMC
  • Capaciteit Bruikbaar 97,8 kWh


Opladen

Thuis / Bestemming
  • Laadaansluiting Type 2
  • Locatie Laadpoort Linkerzijde - Voor
  • Laadvermogen 11 kW AC
  • Laadtijd10 uur en 30 minuten
  • Laadsnelheid26 km/u
Snelladen
  • Snellaadaansluiting CCS
  • Locatie Snellaadpoort Linkerzijde - Voor
  • Snellaadvermogen (max) 150 kW DC
  • Snellaadtijd (44->348 km) 54 min
  • Snellaadsnelheid 210 km/u


Bidirectioneel Laden (V2X)

Vehicle-to-Load (V2L)
  • V2L Ondersteuning Geen data
  • Locatie Laadpoort Geen data
 
  • Aansluitingen Exterieur Geen data
  • Aansluitingen Interieur Geen data
Vehicle-to-Home (V2H)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Vehicle-to-Grid (V2G)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Afmeting en Gewicht
Lengte 5998 mm
Breedte 2050 mm
Breedte met spiegels 2690 mm
Hoogte 2850 mm
Wielbasis 4035 mm
Massa Rijklaar Geen data
Toegestane Max. Massa Geen data
Laadvermogen Maximaal Geen data
Bagageruimte Geen data
Bagageruimte Max Geen data
Bagageruimte Voor Geen data
Daklast Maximaal 100 kg
Trekhaak Mogelijk Ja
Trekgewicht Ongeremd 750 kg
Trekgewicht Geremd 2400 kg
Kogeldruk Maximaal 100 kg
Overige
Zitplaatsen 3 personen
Isofix Voorbereid Geen data, Geen data
Draaicirkel 14,3 m
Platform PSA EMP2
Carrosserie Geen data
Segment XL - Extra Groot
Dakrails Nee
EV Specifiek Platform Nee

* = data is geschat. Praktijkwaardes kunnen sterk afwijken. Aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Opladen van Citroen e-Jumper L3 110 kWh
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal, publiek laden gaat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de auto oplaadt hangt af van de oplaadpaal die gebruikt wordt en wat het maximale laadvermogen van de auto is. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het opladen. Per mogelijkheid staat vermeld hoe snel de accu van leeg naar vol geladen kan worden.
Laadpunt
  • Stopcontact (2.3 kW)
  • 1-fase 16A (3.7 kW)
  • 1-fase 25A (5.8 kW)
  • 1-fase 32A (7.4 kW)
  • 3-fase 16A (11 kW)
  • 3-fase 25A (17 kW)
  • 3-fase 32A (22 kW)
Maximaal
  • 230V / 1x10A
  • 230V / 1x16A
  • 230V / 1x25A
  • 230V / 1x32A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
Vermogen
  • 2,3 kW
  • 3,7 kW
  • 5,8 kW
  • 7,4 kW
  • 11 kW
  • 11 kW †
  • 11 kW †
Tijd
  • 50u15m
  • 31u15m
  • 20u0m
  • 15u45m
  • 10u30m
  • 10u30m
  • 10u30m
Snelheid
  • 5 km/u
  • 9 km/u
  • 14 km/u
  • 17 km/u
  • 26 km/u
  • 26 km/u
  • 26 km/u
† = Laadvermogen beperkt door lader in voertuig.

Wat kost het opladen?
Laadpunt
  • Thuis Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (laag)
  • Publiek Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (hoog)
1 kWh
  • €0,38
  • €0,20
  • €0,35
  • €0,45
100km
  • €13,76
  • €7,24
  • €12,67
  • €16,29
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.
Snelladen van Citroen e-Jumper L3 110 kWh
Snelladen is vooral bedoeld om onderweg in korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven 80% lading neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de auto oplaadt, hangt af van het snellaadpunt dat gebruikt wordt en welk laadvermogen de auto aan kan. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het snelladen.

  • Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
  • Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
  • Tijd: de tijd benodigd om van 10% tot 80% op te laden
  • Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee van 10% tot 80% geladen wordt
Laadpunt
  • CCS (50 kW DC)
  • CCS (100 kW DC)
  • CCS (150 kW DC)
Maximaal
  • 50 kW
  • 100 kW
  • 150 kW
Gemiddeld
  • 45 kW †
  • 70 kW †
  • 80 kW †
Tijd
  • 96 min
  • 62 min
  • 54 min
Snelheid
  • 110 km/u
  • 180 km/u
  • 210 km/u
† = Snellaadvermogen beperkt door het voertuig.
Autocharge: automatisch starten van een laadsessie bij ondersteunde CCS laadpunten.
De daadwerkelijke laadsnelheid kan door o.a. buitentemperatuur, staat van de accu en rijstijl afwijken van de getoonde gegevens.
Wat kost het snelladen?
Laadpunt
  • Snelladen (laag)
  • Snelladen (gemiddeld)
  • Snelladen (hoog)
1 kWh
  • €0,49
  • €0,70
  • €0,85
100km
  • €17,74
  • €25,34
  • €30,77
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.

Zet de eerste stap naar
meer kennis over elektrisch vervoer
Het EV Kenniscentrum is dé plek waar EV Experts samenwerken om
hun kennis en inspiratie met jou te delen. Kennisbank
Onze partners
Copyrights © 2022 All Rights Reserved