Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Beschikbaarheid In produktie
  • Te bestellen sinds 09-2023
Toevoegen aan vergelijken
Data is powered by
Prijs vanaf €52.990,- euro
Accu bruikbaar 77kWh
Actieradius 395 km *
Verbruik 195 Wh/km *
Praktische Actieradius en Verbruik

Zomer

Stad 575 km * / 134 Wh/km *
Snelweg 365 km * / 211 Wh/km *
Gecombineerd 450 km * / 171 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Zomer: beste geval op basis van 23°C zonder gebruik van AC. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.

Winter

Stad 395 km * / 195 Wh/km *
Snelweg 285 km * / 270 Wh/km *
Gecombineerd 335 km * / 230 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Winter: slechtste geval op basis van -10°C en gebruik verwarming. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.
Prestaties
Acceleratie 0 - 100 km/u 6,6 sec
Topsnelheid 180 km/u
Actieradius * 395 km
Totaal Vermogen 210 kW (286 pk)
Totaal Koppel 679 Nm
Aandrijving AWD

Accu

Accu / Tractiebatterij
  • Capaciteit 82 kWh
  • Batterij Type Lithium-ion
  • Pack Samenstelling 96s3p
  • Kathodemateriaal NCM
  • Capaciteit Bruikbaar 77 kWh


Opladen

Thuis / Bestemming
  • Laadaansluiting Type 2
  • Locatie Laadpoort Rechterzijde - Achter
  • Laadvermogen 11 kW AC
  • Laadtijd8 uur en 15 minuten
  • Laadsnelheid48 km/u
Snelladen
  • Snellaadaansluiting CCS
  • Locatie Snellaadpoort Rechterzijde - Achter
  • Snellaadvermogen (max) 175 kW DC
  • Snellaadtijd (44->348 km) 28 min
  • Snellaadsnelheid 590 km/u


Bidirectioneel Laden (V2X)

Vehicle-to-Load (V2L)
  • V2L Ondersteuning Geen data
  • Locatie Laadpoort Geen data
 
  • Aansluitingen Exterieur Geen data
  • Aansluitingen Interieur Geen data
Vehicle-to-Home (V2H)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Announced
  • Max. Vermogen Geen data
Vehicle-to-Grid (V2G)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Announced
  • Max. Vermogen Geen data
Afmeting en Gewicht
Lengte 4588 mm
Breedte 1865 mm
Breedte met spiegels 2108 mm
Hoogte 1632 mm
Wielbasis 2764 mm
Massa Rijklaar 2235 kg
Toegestane Max. Massa 2750 kg
Laadvermogen Maximaal 615 kg
Bagageruimte 520 L
Bagageruimte Max 1490 L
Bagageruimte Voor Geen data
Daklast Maximaal 75 kg
Trekhaak Mogelijk Ja
Trekgewicht Ongeremd 750 kg
Trekgewicht Geremd 1200 kg
Kogeldruk Maximaal 75 kg
Overige
Zitplaatsen 5 personen
Isofix Voorbereid Ja, 3 plaatsen
Draaicirkel Geen data
Platform VW MEB
Carrosserie SUV
Segment C - Lage Middenklasse
Dakrails Ja
EV Specifiek Platform Ja

* = data is geschat. Praktijkwaardes kunnen sterk afwijken. Aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Opladen van Audi Q4 e-tron 45 quattro
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal, publiek laden gaat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de auto oplaadt hangt af van de oplaadpaal die gebruikt wordt en wat het maximale laadvermogen van de auto is. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het opladen. Per mogelijkheid staat vermeld hoe snel de accu van leeg naar vol geladen kan worden.
Laadpunt
  • Stopcontact (2.3 kW)
  • 1-fase 16A (3.7 kW)
  • 1-fase 25A (5.8 kW)
  • 1-fase 32A (7.4 kW)
  • 3-fase 16A (11 kW)
  • 3-fase 25A (17 kW)
  • 3-fase 32A (22 kW)
Maximaal
  • 230V / 1x10A
  • 230V / 1x16A
  • 230V / 1x25A
  • 230V / 1x32A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
Vermogen
  • 2,3 kW
  • 3,7 kW
  • 5,8 kW
  • 7,4 kW
  • 11 kW
  • 11 kW †
  • 11 kW †
Tijd
  • 39u30m
  • 24u30m
  • 15u45m
  • 12u15m
  • 8u15m
  • 8u15m
  • 8u15m
Snelheid
  • 10 km/u
  • 16 km/u
  • 25 km/u
  • 32 km/u
  • 48 km/u
  • 48 km/u
  • 48 km/u
† = Laadvermogen beperkt door lader in voertuig.

Wat kost het opladen?
Laadpunt
  • Thuis Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (laag)
  • Publiek Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (hoog)
1 kWh
  • €0,38
  • €0,20
  • €0,35
  • €0,45
100km
  • €7,41
  • €3,90
  • €6,83
  • €8,78
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.
Snelladen van Audi Q4 e-tron 45 quattro
Snelladen is vooral bedoeld om onderweg in korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven 80% lading neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de auto oplaadt, hangt af van het snellaadpunt dat gebruikt wordt en welk laadvermogen de auto aan kan. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het snelladen.

  • Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
  • Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
  • Tijd: de tijd benodigd om van 10% tot 80% op te laden
  • Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee van 10% tot 80% geladen wordt
Laadpunt
  • CCS (50 kW DC)
  • CCS (100 kW DC)
  • CCS (150 kW DC)
  • CCS (175 kW DC)
  • CCS (350 kW DC)
Maximaal
  • 50 kW
  • 100 kW
  • 150 kW
  • 175 kW
  • 175 kW †
Gemiddeld
  • 50 kW
  • 85 kW †
  • 105 kW †
  • 120 kW †
  • 120 kW †
Tijd
  • 68 min
  • 40 min
  • 32 min
  • 28 min
  • 28 min
Snelheid
  • 240 km/u
  • 410 km/u
  • 510 km/u
  • 590 km/u
  • 590 km/u
† = Snellaadvermogen beperkt door het voertuig.
Autocharge: automatisch starten van een laadsessie bij ondersteunde CCS laadpunten.
De daadwerkelijke laadsnelheid kan door o.a. buitentemperatuur, staat van de accu en rijstijl afwijken van de getoonde gegevens.
Wat kost het snelladen?
Laadpunt
  • Snelladen (laag)
  • Snelladen (gemiddeld)
  • Snelladen (hoog)
1 kWh
  • €0,49
  • €0,70
  • €0,85
100km
  • €9,56
  • €13,65
  • €16,58
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.

Meer informatie over dit voertuig

Zet de eerste stap naar
meer kennis over elektrisch vervoer
Het EV Kenniscentrum is dé plek waar EV Experts samenwerken om
hun kennis en inspiratie met jou te delen. Kennisbank
Onze partners
Copyrights © 2022 All Rights Reserved