Abarth 500e Cabriolet

  • Beschikbaarheid In produktie
  • Te bestellen sinds 05-2023
Toevoegen aan vergelijken
Data is powered by
Prijs vanaf €38.990,- euro
Accu bruikbaar 37,8kWh
Actieradius 225 km *
Verbruik 168 Wh/km *
Praktische Actieradius en Verbruik

Zomer

Stad 340 km * / 111 Wh/km *
Snelweg 205 km * / 184 Wh/km *
Gecombineerd 260 km * / 145 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Zomer: beste geval op basis van 23°C zonder gebruik van AC. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.

Winter

Stad 225 km * / 168 Wh/km *
Snelweg 160 km * / 236 Wh/km *
Gecombineerd 190 km * / 199 Wh/km *
Indicatie van de werkelijke actieradius. Winter: slechtste geval op basis van -10°C en gebruik verwarming. Voor 'Snelweg' wordt een continue snelheid van 110 km/u aangenomen. De daadwerkelijke actieradius hangt sterk af van snelheid, rijgedrag, weersomstandigheden en route.
Prestaties
Acceleratie 0 - 100 km/u 7 sec
Topsnelheid 155 km/u
Actieradius * 225 km
Totaal Vermogen 114 kW (155 pk)
Totaal Koppel 235 Nm
Aandrijving Voor

Accu

Accu / Tractiebatterij
  • Capaciteit 42,2 kWh
  • Batterij Type Lithium-ion
  • Pack Samenstelling 96s2p
  • Kathodemateriaal Geen data
  • Capaciteit Bruikbaar 37,8 kWh

Laadcurve

Abarth 500e Cabriolet laadcurven


Opladen

Thuis / Bestemming
  • Laadaansluiting Type 2
  • Locatie Laadpoort Rechterzijde - Achter
  • Laadvermogen 11 kW AC
  • Laadtijd4 uur en 15 minuten
  • Laadsnelheid53 km/u
Snelladen
  • Snellaadaansluiting CCS
  • Locatie Snellaadpoort Rechterzijde - Achter
  • Snellaadvermogen (max) 85 kW DC
  • Snellaadtijd (44->348 km) 25 min
  • Snellaadsnelheid 370 km/u


Bidirectioneel Laden (V2X)

Vehicle-to-Load (V2L)
  • V2L Ondersteuning Geen data
  • Locatie Laadpoort Geen data
 
  • Aansluitingen Exterieur Geen data
  • Aansluitingen Interieur Geen data
Vehicle-to-Home (V2H)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Vehicle-to-Grid (V2G)
  • V2H Ondersteuning AC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
 
  • V2H Ondersteuning DC Geen data
  • Max. Vermogen Geen data
Afmeting en Gewicht
Lengte 3673 mm
Breedte 1683 mm
Breedte met spiegels 1900 mm
Hoogte 1518 mm
Wielbasis 2322 mm
Massa Rijklaar 1435 kg
Toegestane Max. Massa 1730 kg
Laadvermogen Maximaal 395 kg
Bagageruimte 185 L
Bagageruimte Max 550 L
Bagageruimte Voor Geen data
Daklast Maximaal Geen data
Trekhaak Mogelijk Nee
Trekgewicht Ongeremd Geen data
Trekgewicht Geremd Geen data
Kogeldruk Maximaal Geen data
Overige
Zitplaatsen 4 personen
Isofix Voorbereid Geen data, Geen data
Draaicirkel 9,4 m
Platform Geen data
Carrosserie Hatchback
Segment B - Compacte Klasse
Dakrails Nee
EV Specifiek Platform Geen data

* = data is geschat. Praktijkwaardes kunnen sterk afwijken. Aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden.
Opladen van Abarth 500e Cabriolet
Opladen kan thuis via het stopcontact of eigen oplaadpaal, publiek laden gaat altijd via een oplaadpaal. Hoe snel de auto oplaadt hangt af van de oplaadpaal die gebruikt wordt en wat het maximale laadvermogen van de auto is. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het opladen. Per mogelijkheid staat vermeld hoe snel de accu van leeg naar vol geladen kan worden.
Laadpunt
  • Stopcontact (2.3 kW)
  • 1-fase 16A (3.7 kW)
  • 1-fase 25A (5.8 kW)
  • 1-fase 32A (7.4 kW)
  • 3-fase 16A (11 kW)
  • 3-fase 25A (17 kW)
  • 3-fase 32A (22 kW)
Maximaal
  • 230V / 1x10A
  • 230V / 1x16A
  • 230V / 1x25A
  • 230V / 1x32A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
  • 400V / 3x16A
Vermogen
  • 2,3 kW
  • 3,7 kW
  • 5,8 kW
  • 7,4 kW
  • 11 kW
  • 11 kW †
  • 11 kW †
Tijd
  • 19u30m
  • 12u15m
  • 7u45m
  • 6u0m
  • 4u15m
  • 4u15m
  • 4u15m
Snelheid
  • 12 km/u
  • 18 km/u
  • 29 km/u
  • 38 km/u
  • 53 km/u
  • 53 km/u
  • 53 km/u
† = Laadvermogen beperkt door lader in voertuig.

Wat kost het opladen?
Laadpunt
  • Thuis Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (laag)
  • Publiek Laden (gemiddeld)
  • Publiek Laden (hoog)
1 kWh
  • €0,38
  • €0,20
  • €0,35
  • €0,45
100km
  • €6,38
  • €3,36
  • €5,88
  • €7,56
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.
Snelladen van Abarth 500e Cabriolet
Bekijk de laadcurve voor snelladen
Snelladen is vooral bedoeld om onderweg in korte tijd veel actieradius toe te voegen. Over het algemeen geldt dat naarmate de batterij verder opgeladen wordt, de laadsnelheid afneemt. Met name boven 80% lading neemt de laadsnelheid fors af. Een snellaadsessie betreft dus bijna nooit een leeg-vol lading. Hoe snel de auto oplaadt, hangt af van het snellaadpunt dat gebruikt wordt en welk laadvermogen de auto aan kan. In onderstaande tabel staan alle mogelijkheiden voor het snelladen.

  • Maximaal: het piekvermogen geleverd door de snellader
  • Gemiddeld: het gemiddelde laadvermogen geleverd door de snellader over een sessie van 10% tot 80%
  • Tijd: de tijd benodigd om van 10% tot 80% op te laden
  • Snelheid: de gemiddelde snelheid waarmee van 10% tot 80% geladen wordt
Laadpunt
  • CCS (50 kW DC)
  • CCS (150 kW DC)
Maximaal
  • 49 kW †
  • 85 kW †
Gemiddeld
  • 49 kW †
  • 67 kW †
Tijd
  • 34 min
  • 25 min
Snelheid
  • 270 km/u
  • 370 km/u
† = Snellaadvermogen beperkt door het voertuig.
Autocharge: automatisch starten van een laadsessie bij ondersteunde CCS laadpunten.
De daadwerkelijke laadsnelheid kan door o.a. buitentemperatuur, staat van de accu en rijstijl afwijken van de getoonde gegevens.
Wat kost het snelladen?
Laadpunt
  • Snelladen (laag)
  • Snelladen (gemiddeld)
  • Snelladen (hoog)
1 kWh
  • €0,49
  • €0,70
  • €0,85
100km
  • €8,23
  • €11,76
  • €14,28
Indicatie van kosten incl. BTW, de daadwerkelijke prijzen voor thuis laden zijn afhankelijk van het energiecontract. De daadwerkelijke prijzen voor het publiek laden zijn afhankelijk van de gebruikte laadpas en laadpaal. In samenwerking met laadpastop10.nl.

Meer informatie over dit voertuig

Zet de eerste stap naar
meer kennis over elektrisch vervoer
Het EV Kenniscentrum is dé plek waar EV Experts samenwerken om
hun kennis en inspiratie met jou te delen. Kennisbank
Onze partners
Copyrights © 2022 All Rights Reserved